onsdag, mai 04, 2005

Den er tilbake!


glising på gang
Originally uploaded by Isabelle Pettersen.
Mac'en min kom helskinna fra det! (les forrige post) Den er hjemme igjen! Fantastisk, det er jo til å glede seg over. De blei ferdige med den igår, og etter at jeg hadde strevd meg gjennom regn og søle for å rekke butikken før den stengte, kunne jeg igjen holde den lille, hvite perla av en datamaskin i armene. Og det var jammen godt jeg rakk det, for idag skal jeg hjem til østlandet en tur og mac'en må bli med. David, broren min skal konfirmeres i helga og da skal min kjære, hvite medarbeider stå for en del av underholdninga på festen. Og med en ekstra frisk og sprek mac i aksjon blir nok det hele så vellykka som de går an tenker jeg!

7 kommentarer:

Eva Mari sa...

Fantastisk... Lykke til med underholdningen da, snakkes neste onsdag :)

Anonym sa...

Jippi! Du kan tro jeg har tenkt på saken siden du nevnte det på telefon! Det var bra at den kom seg helskinna ut av de skumle reperasjonene,-dine planer for konfirmasjonen vil nok bli kjempeartig midt i alle de (hmm...tørre) talene;)god tur hjem, min venn!BE BLESSED!

Anonym sa...

Det var no enda godt du slapp å leve levgere i ein mac-fri tilværelse!
Kos deg i konfirmasjonen då!
Eg trur kanskje eg skal greie å overleve nokre dagar utan deg, men det vert ikkje lett..
- Ingrid

Sunniva Erlandsen sa...

Det må jo bare ver det finaste bildet eg någen gang har sitt av deg... Ønske deg forresten lykke te med toastmastaroppgavå, at stein-på-bordet-vitsane slår an og sånn! Glede meg te du komme hjem igjen!

Anonym sa...

Hei Bell! Du ser ikke ut som deg selv på bildet!

Anonym sa...

Håpar å snart få rapport frå tilværelsen din på Statthelle då! Eg har allerede fått sett alle episodane av team. antonsen dvden eg lånte hjå deg, så d e på tide du kjem att.

Freddy sa...

Den skal jeg huske ;) Det gliset der er noe en ikke glemmer så fort tenker jeg...