fredag, mai 20, 2005

Sommern er her!!!


brillefin isabelle
Originally uploaded by Isabelle Pettersen.
Måtte bare dele litt sommerstemning med dere alle. Litt for min egen del også siden jeg leser til eksamen, det regner idag og det er ganske kaldt. Helga før 17.mai derimot var det ganske varmt her på østlandet. Jeg klarte å få meg litt etterlengtet farge på huden (litt rødere farge enn planlagt riktignok..) og jeg tok mitt første bad i sjøen i år! Malin og jeg avsutta en flott sommerdag med et forfriskende bad på stranda. Det var så kaldt at du mista pusten når du dukka under, men etterpå... Tulla inn i et badehåndkle på stranda med tærne lekende i varm sand, da var livet ganske så fantastisk. Bare så dere vet det...

1 kommentar:

Freddy sa...

Sier man det ja...
Interessant... du er ikke redd for å ta noe på sparket ser jeg. Uansett er det jo deilig å kunne kjøle seg ned når solen er i sikte.