tirsdag, mai 24, 2005

Eksamen snart


Lesing
Originally uploaded by Isabelle Pettersen.
Voldsomt med sånne eksamensposter rundt omkring på bloggene for tida. Tenkte jeg måtte hive meg på bølgen. Pluss at jeg følte presset etter at Kristin som har ferie gjerne ønsket at jeg skulle oppdatere snart. Hardt med ferie asså!:) Kos deg videre Kristin! Det er deg vel unt. Vel, jeg satt og leka litt med kameraet mitt mens jeg så på tom og jerry på tv en dag. Og nå som eksamen nærmer seg la jeg merke til at jeg midt i all lesinga ligner litt på den gule fuglen der med den store boka...

4 kommentarer:

Freddy sa...

Ja det er sant det, eksamensperioden er vel nå og ut i Juni, så derfor er det endel eksamensposter rundt omkring på blog'ene på nettet.
Utrolig hva du finner på altså, hehe. Er du helt sikker på at den lille boken som gule fuglen har foran seg er en bok til eksamen, og ikke Tom's kokebok?
En annen tanke; ser folk mer på Cartoon Network når det er eksamenstid, eller er det bare meg :P

Anonym sa...

Må sei eg ser likheten Bell :)jaja kjenner meg vel igjen sjølv og, og eg skal ikkje ein gong ha eksamen...

Anonym sa...

Oooæææææh! Siste eksamen i morra.. Jeg har så utrooooolig vondt i magen nå! Kaldsvetter og er nervøs. Det skal bli en lykke å ta sommerferie kl 12.00 i morra ass.

Anonym sa...

Ett ord:
SOMMERFERIEEEEEEEEEE