tirsdag, mai 10, 2005

David


David og jeg
Originally uploaded by Isabelle Pettersen.
Det er ikke alle som har en så fin bror som jeg har skal jeg si dere. Han var konfirmant på søndag og var så fin i dress og greier atte... Det var en skikkelig fin fest! Og det beste av alt var at David var kjempefornøyd med alt som hadde skjedd, og det var jo målet med det hele. Han holdt derfor en knakende fin tale på slutten av festen og viste tydelig sin takknemlighet. Vi var stolte av han og han var stolt av oss og i bilen på vei hjem, slitne etter en lang dag, blei vi alle rett og slett enige om at vi var jammen meg en fin gjeng! (Ps: jeg har ikke blader i håret på bildet, men det står en blomst rett bak huet mitt...)

2 kommentarer:

Sunniva Erlandsen sa...

Det hadde vært kult om det hadde vært blader, da!

Anonym sa...

Det var NØYAKTIG det jeg tenkte og!!!