søndag, mai 15, 2005

Spis is og vær glad!


Snø på fjellet
Originally uploaded by Isabelle Pettersen.
Takk til alle som har vært med på isdebatten. Godt å se at det var et tema som engasjerte! Men jeg må nok bare, som et resultatet av det diskusjonen her antyder, godta at folk har forskjellige meninger om hvilken is som er best. Jeg innser nå at dette heller kanskje ikke er det viktigste i verden og har bestemt meg for å bare ønske alle en fantastisk fin isspisende 17.mai. Kos dere alle mann! Samme åssen is dere spiser til og med!:) Må si at kroneis med sjokolade fra diplom-is er en god kandidat på en slik dag, sånn hvis noen trengte et tips bare... Når vi nå avslutter denne diskusjonen på en så fredfull og fin måte føler jeg det passer med noe like kaldt som is sånn helt på slutten. Her er et bilde jeg tok på vei over haukeli i forrige uke. Er ikke Norge et fint land kanskje?! Spis is og vær glad folkens!:)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nå skal jeg sette til livs en stor porsjon deilig vaniljeis. Mmm. Gjett merke da? Sørlandsis av Hennig Olsen... Akkurat DEN kommer Diplomis aldri til å slå. Punktum finale.

Sunniva Erlandsen sa...

JA! Norge er et vakkert land, sjø og fjell og hav og strand. Men våre vintre kan bli kalde. ... varsler at en tid er nær som byr på spenning for oss alle. Våre beste menn skal ut i strid igjen... VI GIR ALT, ALT FOR NORGE! Yes, jeg elsker landet vårt høyere enn noe annet (med Gud og mennesker ekskludert)!

Anonym sa...

Gratulerer med dagen Norge!!! Nå har jeg nettopp gått i tog med bunad og regn og haggel og alt slikt som hører til Ålesund på 17. mai. Og nå skal jeg lese til eksamen... Men uansett, 17. mai er en finfin dag. Grattla!!!