søndag, mai 29, 2005

Back again!

Ok, først en liten innrømmelse... Ikke fullt så sjarm med det vepsestikket lenger. Klør så jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg! Var ute og spiste igår, men klarte ikke å sitte stille så jeg måtte forlate bordet for å prøve å ta kontroll over den venstre foten min. Men etter enda flere desperate fotangrep i løpet av natten skjønner jeg nå at jeg ikke kommer noen vei, stikket har tatt komandoen. What to do...!?! Uansett, idag drar jeg tilbake til Bergen. Har hatt to fine uker hjemme nå, så nå satser jeg på tre fine uker i vestlandets hovedstad. Så er det ferie!:) Hurra!

5 kommentarer:

Eva Mari sa...

Velkommen hjem igjen :)

Sunniva Erlandsen sa...

Tenkte at du ikke kom til å se så positivt på det vepsestikket etter hvert, nei...

Anonym sa...

dakkar liten (ifht vepsestikket, ikkje at du e attende på vestlandet)

Freddy sa...

Huff! Finns ikke noe verre enn et stikk det kan eg love deg, det var helt villt i Kenya, nysgjerrigheten min førte til livets smertefulle opplevelse noensinne, og slikt skal eg aldri i mitt liv gjøre igjen!

Anonym sa...

Du må bruke aloe vera. Da forvinner det. Helt sant! Bruk det på brannmanetskader og...