fredag, april 29, 2005

Adskillelse i et vennskap...

Min kjære mac måtte leveres inn til et lite sykehusopphold her igår. Den var ikke helt frisk. Bråka fælt og ville ikke slutte med det. Hørtes ut som om noe satt fast i halsen. (Kan ev ha vært en defekt vifte...). Merka at den har hangla litt og vært sliten i det siste. Til slutt var det ikke lenge den orka om gangen før den slo seg av helt uten forvarsel. Stakkars liten ting... Hvertfall så må jeg klare meg uten min gode venn i opptil flere dager, hvem vet hvor lenge egentlig. Og det er ikke så lett skal jeg fortelle. Vi har opp igjennom det siste året fått et godt og nært vennskap og det her blir med unntak av en sydenferie ifjor sommer, den lengste perioden vi er fra hverandre. Jeg håper bare at de syke delene som sannsynligvis må skiftes ut allerede finnes på sykehuslageret, ev at det straks dukker opp en passende donor. Det har seg nemlig slik at mye hadde vært enklere om jeg hadde hatt mac'en i fanget i dagene som kommer. Men jeg har stor tro på at det blir et kort sykehusopphold for min gode venn og at symptomene virka verre enn selve skaden. Kommer med nærmere rapport når vi igjen er gjenforent.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Eg føler med deg Isabelle! Ikkje greit å leve utan mac'en... Sjølv synes e det er ganske uutholdelig å berre leve utan ladarn, som til min mac kom i skade for å bli drept av eit stolbein her ein dag..

God bedring mac!

Heidi sa...

Tenk at min urgamle fujitsu nedarvet fra bror funker den dag i dag! Her snakker vi kvalitet, he he. Var ikke meninga å strø salt i såret. Sorry mac :D

Sunniva Erlandsen sa...

Dakar Isabelle. Godt det skjedde før garantien var ute... -Og Ingrid, jeg håper du klarer å skaffe deg en ny lader til din, er lei av å måtte dele på min. :)

Eva Mari sa...

Venter i spenning på å høre hvordan din kjære venn har det etter operasjonen..
God tur hjem i konfirmasjon!