onsdag, april 13, 2005

Fotballnytt

Idag, som hver onsdag, sparka jeg fotball sammen med det fremadstormende laget vårt. (Vi er en kjerne på 3-4 jenter + diverse nye som stadig blir med når de kan.) Det går framover! Manager Sunniva, trener Eva Marie og meg selv, laglederen har stor tro på at oppmøtet vil blomstre utover våren nå som gradene stiger. Men idag var vi altså bare tre stykker. Bente, Sunniva og jeg. Alle som har fulgt med på bloggen min opp gjennom våren husker kanskje at jeg fortalte om første treninga vi hadde, da vi endte opp med å spille mot en gjeng ti år gamle gutter (og tapte stort!). Vel, idag var de der igjen! Så da blei det ny kamp:) Og jeg må si at det ser ut som om treninga har gjort nytta si for denne gangen gikk det svært mye bedre! Uansett var det veldig gøy! Der ute på grusbanen dukket plutselig minnene opp fra barneskolen. Fotball i friminuttene, noen få jenter og en gjeng veldig ivrige, mye lavere gutter. Litt diskusjon om hvilke regler vi egentlig var blitt enige om, skal vi ha med corner, var den ballen der egentlig ute... i det hele tatt. Hyggelig var det hvertfall i dag og! Og jammen fikk vi litt trim.

2 kommentarer:

Sunniva Erlandsen sa...

jupp, satser på 6 neste onsdag. Da kan vi jo være tre på hvert lag!

Eva Mari sa...

Ooooh.. skulle ønske jeg var der, det hørtes jo knallings ut!!