fredag, april 22, 2005

Våren er her og batteriene lades opp


Frø på gang
Originally uploaded by Isabelle Pettersen.
Nå er det vår nå! Så vår som det går an å bli. Det er så deilig når det bare spirer og gror rundt deg på alle kanter, spretter fram alt mulig. Også går det så fort at du nesten kan høre at skuddene på trærne bretter seg ut til blader. Den siste uka har vært som en eneste stor oppladning av energilageret mitt. Er vel sånn de fleste føler det nå for tida. Rart hvordan sola, varmen, lyset og alt som skjer i naturen bare gjør at allting går litt lettere. Litt sånn Brelettreklame følelse. "Taralalalalalala, taralalalalalala..."

1 kommentar:

Anonym sa...

Enig med deg! I går overrasket min kjære meg med en parfyme, Ralph av Ralph Lauren. Den lukta en blanding av vår/sommer på en måda syntes jeg. Jeg tok på meg en liten dæsj i sta, og satte til livs noen saftige vannmelonbiter. Herrrrrrlig. Sola skinner og alt er vel.