torsdag, mars 01, 2007

Snart dere...


Frø på gang
Originally uploaded by Isabelle Pettersen.
1.mars. I dag kjente jeg det, på vei hjem fra byen. Tuslende oppover de lange bakkene merka jeg denne spesielle følelsen som lukker opp hjertedøra og gjør allting så lett. Det var varmen fra de første vårsolstrålene. Ja, jeg tuller ikke. De var der. Jeg måtte av med skjerfet og åpne jakka, så varmt blei det. Og da jeg kom hjem så jeg at gradestokken stod på 6 varmegrader. Noen steder er asvalten til og med helt tørr. Da er det snart vår dere. Selv om det antagelig blir kaldt igjen og regn og snø og uvær, så er våren i anmars. Fins ikke tvil om at den er i området. Bare vent...

11 kommentarer:

Anonym sa...

helt enig med deg! det er ikke lenge igjen! kjenner følelsen innimellom jeg og, når sola er på sitt varmeste enkelte dager. det finnes lys i tunnelen!

Anonym sa...

jeg venter!!50..60 dager til nå bare:)

Anonym sa...

Du, er du klar over at verdens beste sjokoladepåskeegg er tilbake i butikkhyllene? DET er noe å skrive om det, Marianne.

Hilsen xxxxx xxxxxx

Anonym sa...

Ja, det hadde vært noe der, Marianne.

Isabelle sa...

det er jeg klar over marianne! har spist flere allerede:D

Anonym sa...

Halleluja sei no berre eg:) (Angående den sola)

Heidi sa...

I see...

Heidi sa...

I see...

Heidi sa...

I see myself in Feria, by L'Oreal.

Line sa...

hurra for påskeegg, og for Feria? Og litt hurra for vår, og fingrene i kryss for snø til påske.. Jeg vil ha både pose og sekk, OG bag!

Heidi sa...

På tide med nytt innlegg her, Bell.