torsdag, mars 29, 2007

London!

Nå drar jeg straks til London. Jeg har aldri vært der før så dette blir veldig spennende. Jeg skal være superturist og ta masse bilder av alle turistattraksjonene jeg ser. Det er egentlig det eneste målet jeg har med turen. Har dessuten fått beskjed om å holde meg i gruppa, siden jeg har en tendens til å miste retningen eller resten av reisefølget. Min søster Malin er reiseleder og har lovet stadig å ta opprop. Familien Pettersen setter altså av sted til det fremmede utland, noen med reiseforsikring, andre uten. Jeg kommer tilbake til uka og gir rapport fra mine opplevelser.

I dag spiste vi middag på verandaen for første gang i år. Bare sånn til inspirasjon. God helg! Håper dere har fint vær! Det har nemlig vi.

4 kommentarer:

Anonym sa...

God tur!!
Vi må ta oss en tur på kafè på Solsiden når du kommer tilbake:-)
Klems fra Kristin

Anonym sa...

God tur ja! Jeg reiser hjem snart jeg, juhuuuu!

Anonym sa...

london baby:) d e kjekt med london. må gå på tower:)

Sunniva Erlandsen sa...

god tur, ja! Har aldri vært i london selv... håper forresten jeg ser deg i påska likevel.