lørdag, mars 24, 2007

Praksis


lærerstaben
Originally uploaded by Isabelle Pettersen.
Her ser du altså gjengen av fremadstormende lærerstudenter (untatt han i midten, han er rektor på orntli). Det var altså vårs åtte jenter som overtok skolen jeg snakka om i en post her tidligere. Vi har vært i en liten bygdekommune utafor Trondheim nå i to uker, og det har gått veldig, veldig fint. Det har vært den morsomste og mest lærerike praksisen jeg noen gang har hatt. Jeg har blant annet fått høre av elevene at jeg må greie håret oftere, at jeg har sovehår, men også at håret mitt var veldig fint DEN dagen det var greid og at jeg har fin pynt på øynene. Så da har jeg vel fått høre sannheten og kan ta det med meg videre.

1 kommentar:

Sunniva Erlandsen sa...

Jeg har nå aldri tenkt over at du ikke pleier å stelle håret ditt(?). Kanskje trønderbartbyen har hatt dårlig innflytelse på deg...