torsdag, mars 15, 2007

"You're in the army now"

Jeg kan meddele at jeg i disse dager har blitt lærer på orntli. Vi lærerstudenter på Rotvoll har reist av sted og overtatt diverse skoler i Trondheimsområdet. Alle lærerne er på kurs og det er nå vi som bestemmer alt. Det begynte bra i dag med at jeg kom på at det var min tur til å ha inspeksjon i skolegården. Men det var riktignok bare 5 minutter igjen av friminuttet da jeg oppdaga dette... All elevene var like hele så ingen skade skjedd. Frøken Pettersen har i dag også fått en såvidt én cm lang hestehov av en elev i 1.klasse. Jeg ble veldig glad (fungerer på samme måte som "eple på pulten - prinsippet, han er nå min yndlingselev). Når jeg ikke er på skolen bor jeg på en militærleir med 120 andre "lærere",og deler rom med 4 andre jenter. Vi er antagelig sterkt preget av stemningen i området for vi har impulsivt begynt med armhevingskonkurranser på kveldene. For å si det sånn, jeg leder... Watch out når jeg kommer hjem. Skal prøve å fortelle mer seinere hvordan dette går. Har vært her siden søndag kveld og er ferdig neste fredag. Nå skal jeg hjem og spise middag eller noe som ligner. Tre av!

4 kommentarer:

Anonym sa...

håndbak når du kommer hjem?NOT!
klem,c

Anonym sa...

Heisann!

To uker i militærleir - lykke til! Den hestehoven var ganske tidlig uke, må jeg si. Jeg har ikke sett tegn til noen ennå. Heldig du er som har fått en.

Forresten, jeg har gitt deg "blogge-tikken".

Anonym sa...

Du er herved ønsket hjertelig velkommen som utplassert lærerstudent på Sandøya, Hanna er ikke fornøyd med de som har vært utplassert her!!( Hu ene stakkar sto over a å så på hva hu holdt på med....og ville hjelpe ...og hvordan hun ville løst oppgaven! Hallo har man prsojekt, så har man prosjekt da er det helt uinteresant hvordan en stakkar lærerstudent ville løst oppgaven. Her skal oppgavel løses selv uten innblanding takk!! noe lærerstudenten fikk vite i klare ordelag av en VELDIG STA & EGENRÅDIG 12åring. For å si det kort...det blei skjenn fra læreern da hun kom tilbake)PS. Hanna tar nok gjerne en runde håndbak med deg når du er på disse kanter igjen...Sterkeste jenta på skolen:))

Anonym sa...

jeg tar utfordringen! be hanna øve på hånbakteknikken;)

Isabelle