søndag, mars 18, 2007

Jeg har'n!

Jeg har nå fått "tikken" av Kari. Dette går ut på at jeg er neste mann i rekka til å fortelle seks underlige ting ved meg selv. Jeg får vel bare være ærlig da. (Kari står på lista over andre bloggere, hvis noen vil lese hennes innslag).

1. Jeg blir helt satt ut hvis noen peker på meg, særlig hvis jeg er trøtt. Er dårlig på avstandsbedømming når jeg har en spiss gjenstand nærmere enn 1.5 m fra mitt øye, og jeg får da vondt i hele hue. (Rachel i "Friends" har noe av det samme problemet! Hvis dere har sett den episoden...)

2. En av mine første bøker, og en som virkelig tok oppmerksomheten min, var en faktabok om insekter. Jeg kan den fortsatt utenat... Vet dere kanskje hvorfor skarabidbillene sloss?

3. Når jeg går ute og hører på musikk på mp3-spilleren min, later jeg ofte som om jeg er med i en konkurranse. Det er da om å gjøre å kunne teksten på hver 3. sang. Noen ganger glemmer jeg å slutte å mime når det går folk forbi...

4. Jeg kan fortelle deg hvilken farge navnet ditt har, eller et hvilket som helst annet ord.

5. En av mine største drømmer er å holde en ørn på armen eller svømme med en skillpadde.

6. Jeg blir brått veldig sinna hvis det kommer en plutselig og veldig høy lyd. F.eks. hvis noen roper når de ser på fotball på tv eller hvis en sånn skikkelig bråkemoped kjører fort forbi. Argh... men det voldsomme sinnet går over liker fort som det kommer.

Jeg føler jeg har utlevert noen sider av meg selv her som muligens burde vært skjult, så føl deg fri til å ta det med en klype salt. Hvis du syns jeg er litt rar er det bare å viskle ut det verste punktet, eller du kan granske deg selv og se hva du finner der... F.eks. Heidi. Du har'n!

6 kommentarer:

Heidi sa...

Tikketikketakktakk. Da var den videre. Du er vel rar vel. Hah!

Anonym sa...

trodde d var 1,5 cm jg!? :)
hvilken farge er jg da?
klem,c

Sunniva Erlandsen sa...

hehe... jeg klarer visst alltid å glemme den derre øyefeilen din. ellers må jeg bare få sagt at jeg har krysset av på "veldig bra" i den nyttårsforsettundersøkelsen din. bare så du vet det :)

Anonym sa...

hei! nå må du forandre på "toppen"din..d er vår..får for mye vinterfølelse av den! tenk-til helga skal vi stille klokka..1 time..FRAM ja..:)

Unknown sa...

Forslag til ny vote. Hvem vinner tippeligaen? Viktig å få med lag som vålerenga, odd, viking og lillestrøm. Har vel ikke glemt noen gullkandidater da? Kan jo ta med alle 14 laga eventuelt.

Torvald

Sunniva Erlandsen sa...

å, det var avslappende nytt design! men kjekt om det kommer en ny banner... :)