onsdag, april 11, 2007

Ut på bøljan blå!

Har som sagt vært i London, og der møtte vi en del kjendiser da vettu. Fikk en god tone med Captain Jack Sparrow bl.a., noe jeg er overbevist om var begynnelsen på et langt og nært vennskap. Jeg har f.eks. blitt bedt med på neste tokt over det karibiske hav, og fikk i den forbindelse utdelt et sett med matchende sjørøverklær, noe lignende det Jack går med. Så denne sommeren blir jeg nok ikke å se på marinaen på Stathelle, nei i år er det ukjente farvann som venter, med en rast innom Tortuga når vinden fører oss dit. Sånn er det å være fullstendig fri, ute på det åpne hav, speidende utover horisonten fra skipet over alle skip, The Black Pearl. Så 9. juni reiser vi. Det vil si, hvis ikke før, for sjørøvere lar seg ikke styre av dager og faste tider. Spørs om de eksamenene min ikke henger i en tynn tråd ja. Men det bekymrer meg ikke overhode, når jeg vet at Captain Jack Sparrow har kontroll. Ikke la deg lure av det litt stive og nærmest voksaktige blikket hans på bildet, skulle tro han bare stod der og glodde, nei Jack var fantastisk asså. Han smilte til meg med sitt karakteristiske lure smil, og var faktisk....snufs. Ok, en dukke. Fillern heller. Vokn opp Isabelle. Sees på marinaen da...

5 kommentarer:

Heidi sa...

Det må da være den flotteste voksfiguren... ever. Litt teit den spørreundersøkelsen. For jeg kunne virkelig trengt en ekstra hjerne i disse eksamenstider, men hvem vil omgås ekle folk med en ekstra hjerne tytende ut et sted på kroppen?? Så derfor valgte jeg bare et kjipt øye, for det kan jeg gjemme på bakhodet i håret mitt...

Isabelle sa...

stine sitt forslag med denne undersøkelsen asså. bare så det er sagt. men må si jeg syns den var ganske morsom sjøl:) jeg valgt en ekstra arm. det må bare være praktisk! kanskje ikek når man skal kjøpe genser...

Heidi sa...

Samme undersøkelse var i programmet "Kroppen" på nrk for ikke så lenge siden :)

Anonym sa...

wow. e d ikkje isabell og han som er kåra til verdas mest sexy mann eg ser? ikkje gale d

Anonym sa...

hehe syns han er kraftig diggi ja;) men tror nok han avtalte den turen me meg ja;) malin and jack,sitting in a tree... ;)