tirsdag, april 24, 2007

1 + 1 = 1


catrhines bryllup
Originally uploaded by Isabelle Pettersen.
Så var helga overstått og to mennesker har giftet seg. Cathrine og Karl Hilmar (Kalle) er nå blitt et ektepar i mange storfornøyde og enige vitners nærvær. Det var en kjempefin dag der alt gikk etter planen så langt jeg som gjest kunne se, og alle kosa seg veldig. Kirka var fin, maten var nydelig, bryllupskaka var den mest fantastiske kaka jeg har smakt i hele mitt lange kakeelskende liv, været var faktisk også fint og bruden var helt fantastisk nydelig. Brudgommen gjorde også sitt til at bildet ble perfekt;) Til Cathrine og Kalle, gratulerer igjen! Og takk for en kjempefin fest! Håper dere kosa dere minst like mye som vårs:)

Ps: Flere bilder fra bryllupet kan du se på Heidi sin blogg! Link til høyre på siden.

4 kommentarer:

Anonym sa...

vakkert:)

Heidi sa...

Men du, 1+1=3 i dette tilfellet :P

Isabelle sa...

sant nok. men 1 + 1 er også 1 da. og 1 + 1 er 3. Begge er riktig vil jeg si. Viktig å ta vare på den første be tydlingen og.

Anonym sa...

1, 2, eller 3, samma det, jeg er nå gift uansett!:) mann kone, kjerring gubbe, ektemann ekte....ehh..kone? ektefelle vaffal! husk å sende bilder folkens!