fredag, desember 01, 2006

Snart er det jul!


student
Originally uploaded by Isabelle Pettersen.
Jeg har endelig fått levert eksamensmappa mi i krl og er derfor ti kilo lettere i hodet. Jeg har nemlig mura meg inne på rommet mitt den siste tida, ved denne pulten med den tilhørende grusomt vonde stolen, og skrivd og skrivd og skrivd... og skrivd. Hodet mitt har til slutt hatt ca like mye ledig kapasitet som pultplata du ser på bildet. Men det ble altså ferdig! Og ute av syne er ute av sinn, så hvis du spør meg hva jeg har skrivd om så trekker jeg bare lett på skuldrene og kikker tomt ut i lufta. Ja nå er det nye tider! De tre neste ukene skal jeg nemlig lese og lese og lese... og lese. Og så er det eksamen, og så er det jul. Jeg styrker meg med kloke ord fra Albert Einstein... (Nytt sitat! Og ny spørreundersøkelse)

(Lagt til etterpå siden siatene skiftes ut: "Fantasi er vel så viktig som kunnskaper"
- Albert Einstein)

4 kommentarer:

Anonym sa...

I dag kan vi endelig pynte til jul på hybelen :) Nå har vi jo vært så heldige å få julekalendere også :)

Anonym sa...

Du, frøken. Heter det ikke at du har mistet 10 kgs bør av skuldrene? Prrff

Sunniva Erlandsen sa...

Hehe... (smiler når jeg ser for meg isabelle med minushodet)

Anonym sa...

ja, heljdivis e d snart jul (men først 12t xamen) slæpp snart å tænk nå mer me xamen.. bære stress litt me julegava!!
ska bli gått å begynn å bekymer sæ får ped å norsk xamenanj såm e laaangt fram i ti istan.. :p