mandag, november 27, 2006

Fanget i et dårlig mønster

Jeg får bare ikke sove for tida. Fryktelig irriterende da dette aldri pleier å være et problem for meg. Spesielt irriterende er det at dette gjaldt hele forrige uke da jeg skulle opp tidlig hver dag, mens jeg på fredag og lørdag kveld var stuptrøtt og sovna med en gang. Hva var poenget med det, når jeg kunne sove så lenge jeg ville dagen etter? Og da, når jeg hvertfall trodde den onde sirkelen endelig var brutt, tror du ikke jeg lå våken i timesvis igår igjen, når jeg selvfølgelig hadde klokka på halv åtte i dag? Argh... Kanskje er grunnen til denne frustrerende nattevåken at jeg ligger og tenker på alt mulig mellom himmel og jord når jeg skal sove (tydeligvis ikke mye tenking i helgene da men...). Jeg la hvertfall inn et nytt sitat som jeg i så fall skal ta til meg og som alle andre som ikke får sove om kvelden kan gruble litt på. Men gruble på det på dagen, ikke når du skal legge deg...

(Lagt til etterpå siden sitatene blir skiftet ut: "Gi Gud dine bekymringer, han skal være oppe hele natten likevel."
- Ukjent)

3 kommentarer:

Anonym sa...

bra sitat!d skal jg huske på ikveld;)d må du også.si d høyt for dg selv..også hjelper d faktisk å telle sauer..sakte..
klem c

Anonym sa...

....og når du endelig har sovnet våkner du av hyl og en søvngjenger som romsterer i stua..Stakkars deg! Jeg er glad du holder ut! Veldig morsomt sitat forresten :)

Isabelle sa...

ja, skal si det er spennende å bo på rom ved siden av deg stine:)