fredag, november 24, 2006

"Vinter og sne, en skiløper suser av sted..."


blogg 1
Originally uploaded by Isabelle Pettersen.
Slik skulle jeg ønske det så ut i Norges land akkurat nå. Mmm... Lukten av ti cm nysnø friskt i nesa. Følelsen av rosa, kalde kinn. Synet av hvitt på hvitt så langt øyet kan se, opplyst til på grensen av det behagelige når sola stråler fra en klar, blå himmel. Lyden av stillhet, ved siden av dine egne knirkende skritt i den urørte snøen. Og kanskje med sangen i dette blogginnleggets overskrift stemningsfullt i bakgrunnen...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Eg e so enig! Kunne godt vore litt snø her:)

Isabelle sa...

ærlig talt, syns du det er et problem?! Syns du er storkrevende nå asså... har akkurat samme problemet. trikset er å bruke opera i stedet for safari! da kommer det på engelsk.

Anonym sa...

Hmmm...ukjent sang for meg, det der.

Jeg prøvde å imponere med tirnanoir idag, på gitar, ikke synging...men tror jeg har glemt noen grep. Stikker innom en dag for intensivt mini-kurs igjen :)