søndag, november 19, 2006

Thank you cameramobil!


trondheim
Originally uploaded by Isabelle Pettersen.
På tide med et fint bilde her. Har vel egentlig ikke lagt ut et skikkelig bilde av Trondheim før, så her kommer det endelig et. Det er det som er så genialt med kameramobil, at du alltid er beredt når du plutselig har et bilde for øye som skriker etter å fotograferes. Her var jeg altså på vei til byen lørdag formiddag for å gå på kafé med Kristin. Trondheim er en fin by å gå på kafé i, det ser dere vel?

7 kommentarer:

Heidi sa...

Men etter jul må du ned til Bergen igjen og gå på café her!

Sunniva Erlandsen sa...

Jeg er generelt sterk motstander av kameramobil.

Anonym sa...

jeg vil ikke bli sjef

Anonym sa...

Nice bilde bell:) (og ja, eg er i live)

Anonym sa...

Etter at du fikk den spørreundersøkelsen på sida di, så kommer det slike reklame pop-ups nesten hver gang jeg kikker innom sida... Buuuu.

Anonym sa...

Jeg og Sunniva er visst ganske enige om det med kameramobil, men når det er sagt, så var det et fennomenalt bilde!!!

Isabelle sa...

reklamepop-ups? merkelig... flere som har det problemet?