onsdag, november 01, 2006

Næmen se!

Ja, nå kan dere jammen se hvor lenge det er til julaften hver eneste gang dere (flere ganger daglig) er inne på bloggen min. Og dere kan se at jeg har fått enda noen nye farger og ny overskrift siden sist. Jeg vil også informere om at "dagens sitat" kanskje egentlig bør hete "disse dagers sitat" fordi jeg tror det alltid vil være enn viss variasjon i hvor ofte jeg skifter det ut. Planen for den nye bloggen min er å legge inn et nytt sitat to til tre ganger i uka og en ny undersøkelse hver uke. Jeg har tenkt å skifte ut stemmeboksen med en ny og enda mer spennende en i morra (Nå blei du spent håper jeg? Jeg prøvde hvertfall veldig å legge opp til at du skulle bli det). Så i dag er altså siste dagen dere har mulighet til være med å avgjøre om bloggen min er no fin eller ikke. Husk at din stemme teller! Og at din tilbakemelding kan være avgjørende for denne bloggens fremtid. La stemmeknappene gå varme!

Må til slutt nevne det negative med å ha en sånn stemmeboks. Jeg blir nemlig så inderlig nysgjerrig på hvem som står bak stemmene. Arghh!!! Så vær så snill og ikke la være å legge igjen en kommentar selv om du har stemt. Takk.

15 kommentarer:

Anonym sa...

Beste bloggeutgave så langt! Stao pao!

Line sa...

blir jo bare bedre og bedre det her! Flinke Belle:D

Anonym sa...

Jeg anbefaler en annen skrifttype på innlegga. Sånn Comic, eller hva det nå er nå, det syns jeg ikke kler en blogg. Sorry. Men det blir stadig bedre!!! Stå på! Plutselig ein dag så finner du den perfekte lay-out!

Sunniva Erlandsen sa...

jeg har til nå stemt tre ganger etter som du har forandret på bloggen din, den blir nemlig stadig bedre :) Det nye banneret er knallbra! Og så må jeg jo også nok en gang poengtere at bloggen din er 10 ganger finere med opera enn med safari...

Anonym sa...

Blei reint i julestemning jeg Isabelle!! Fint at jeg kan gå inn på bloggen .... full oversikt julen nærmer seg med stormskritt, Likte toppen på sia di også. Blir bare bedre og bedre. PS Digger sitata dine. Gleder meg til neste( Litt visdom er jo greit å ta med seg) Klem K

Anonym sa...

dette var bra sisa!morsom den "nisseaktige"isabelle`n på toppen.klem c

Anonym sa...

Veldig fin blogg, liker nedtellingen til jul :) Gleder meg til vi skal henge opp jule-gryteklutene våre, stråhjertet på døra og begynne å drikke gløgg av julekoppene våre :)

Anonym sa...

Eg digger degt isabelle:) Og snart e d jul og:)

Heidi sa...

Jeg sitter her og undres på
Jeg har et kjempesmil
Sitatet ditt er konge nå
Hvordan har det gått til?

Isabelle sa...

Nå skal du høre hva som hendte
en god venn en e-mail sendte
med et tips om et sitat
og se, det passa akkurat!:)

Anonym sa...

Bell! Fin skrift, men var vanskelig p lese...

Heidi sa...

ellebasI! Her er en gåte på en måte, til deg. Ikke lov å bruke nettet forresten. Dette sitatet glemmer jeg aldri, hvem har uttalt det?

"Det er bedre at I score, enn at du bomme..."

Isabelle sa...

Kjetil Rekdal? :) hakke peiling jeg. si det a!

Heidi sa...

Off course, my horse

Heidi sa...

In other words, the course is off. I ment of course, my horse.