torsdag, oktober 26, 2006

Jeg prøver så godt jeg kan


sunset in my town
Originally uploaded by Isabelle Pettersen.
Du lurer kanskje på hvorfor bloggen min plutselig har farger som ikke passer sammen og bilder som bare nesten får plass i ramma si? Jeg kan si deg hvorfor... Eller, nei det kan jeg forresten ikke. For jeg skjønner ikke hvorfor selv. Så der blei du snytt for det svaret. Men det blir hvertfall forandring her! Og det trengs av og til, samma åssen det blir. Jeg er litt sånn at jeg må ordne og fikse ting for tida. I dag har jeg feks mala peisen. Et enkelt strøk med en malerulle og vips! Nydelig hvit peis som er kjempeklar til å pyntes til jul. Om alt bare lot seg fikse så enkelt som en skitten, stearinbelagt peis.

Vel, nytt for dagen er en sitat-greie i høyre margen her, som skal oppdateres og byttes ut med jevne mellomrom, og det viktigste av alt, en firkant som du må bruke pila og stemme i for å fortelle hva du syns om forskjellige ting. Den skal også byttes ut og oppdateres med nye spørsmål etterhvert. Kom igjen og stem a! Det er så gøy at:) Særlig for meg egentlig. (Liker ikke å legge ut poster uten bilde, så selv om dette bilde er fra utsikten fra den gamle leiligheten til Kristin og Torvald og ikke har noe med denne posten å gjøre, så la jeg det jammen med likevel.)

10 kommentarer:

Sunniva Erlandsen sa...

jeg stemmer for lys bakgrunn og sort skrift, bare så du vet det, liksom...

Line sa...

jeg er stolt! veldig stolt:-) flinke isabelle! imponert over stemme-greia.

Heidi sa...

Flott bakgrunn på "don't worry, be happy". Pluss i margen ;)

Heidi sa...

Men du?? Dagens sitat? Med andre ord må du bytte det ut hver dag, og det ser vi jo at ikke skjer =) Hva med ukas sitat eller månedens sitat?

Isabelle sa...

ha litt tålmodighet med meg heidi! ukas sitat blir lissom litt for sjeldent... men kanskje jeg endrer det til ukas sitat seinere likevel. men nå har jeg hvertfall oppdatert det for denne gang! så kommentaren din etter at jeg hadde oppdatert faktisk. men takk for tipset du:) du kjenner meg vel litt...

Anonym sa...

Hvorfor har du begynt å navngi bildene dine på engelsk?

Anonym sa...

Forandring fryder:)
ang den stemminga skjønte eg ingenting

Anonym sa...

Eg oversåg visst deb rubrikken med stemming her forleden. No har eg stemt :)

Anonym sa...

Må forresten berre sei at du har blant mine topp tre bloggar! (delt førsteplass med sunni og jostein...)

Anonym sa...

Fin bakgrunn på "don`t worry be...",men teksten forsvinner liksom i bildet.eller toppers!veldig sans for spørsmål og sitat-hver 14 dag hadde vært passe..helst 1 engang i uka da.tenk alle de rare tinga vi kunne stemt på!sånn som PROJECTOR VS PROSJEKTOR!!LOL.. :)Camilla