lørdag, desember 31, 2005

The newlyweds


The newlyweds
Originally uploaded by Isabelle Pettersen.
Ahh... for et fantastisk syn! Dere kan egentlig bare ta noen minutter og se på bildet.

Nå, er de ikke fantastisk fine?? Torvald og Kristin er to gode venner av meg som gifta seg for to dager siden. De er helt fantastiske folk som betyr veldig mye for veldig mange. Nå gleder jeg meg bare til at de flytter inn litt lenger nede i gata mi i Trondheim slik at jeg kan komme på besøk til ekteparet Espeland, hver dag....i maaaange timer. Torvald sa nemlig i talen sin at de to sammen skulle ha et åpent hjem der folk bare kunne stikke innom når som helst. Og jeg tar bryllupstaler veldig seriøst.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Flott Isabelle. Du er hjerteli velkommen te oss. >Helsing herr og fru Espeland

Anonym sa...

jaja bell, på tide å oppdatere bloggen snart eller? :)