onsdag, desember 14, 2005

Sitter her og venter...

Idag skal jeg hjem! Har venta så lenge nå. De siste dagene har vært utrolig lange, særlig idag. Begynte å pakke på morran idag og har lissom bare venta etterpå. Gikk ned til togstasjonen for å hente billetten min likegreit, sånn tilfelle det stengte tidlig. Det tar 45 min å gå hver vei, men likevel var det masse igjen av dagen når jeg kom hjem. Men med billetten i handa var jeg hvertfall ett skritt nærmere stathelle. Nå sitter jeg her fortsatt og venter og føler at jeg har har vært oppe i minst 33 timer. Toget mitt går om 3 timer, så da tar jeg bussen sånn en time før det og så da kan jeg altså bruke de neste 120 minuttene til å sjekke enda en gang om jeg har huska å ta med alt... Jeg vil hjem!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Isabelle det er mange som gleder seg til du kommer hjem! Håper du får en fin togtur, og hvis du ikke er utslitt og sover deg hjemover, har du noen timer "tilovers" som du kan filosofere over livet generelt og tenke koslige tanker! Vær beredt til lørdag da kommer Hanna og jeg og skal bake pepperkaker hjemme hos dere og det gleder vi oss til!! klem Kathe

Anonym sa...

så fint at du endelig har kommet deg hjem isabelle, du har gleda deg lenge nå. kjedelig for meg at du ikke kommer tilbake før langt utti januar, men d er jo jul i mellomtia da! ha en kjempefin ferie, så snakkes vi når du kommer tilbake!!