onsdag, mai 03, 2006

Tålmodighetens prøve

Jeg tror jeg nevnte her tidligere i en post de fantastiske fordelene ved å leve i den digitale, opplyste verdenen som vi gjør idag. Jeg tror imidlertid at jeg glemte å nevne de generelle bakdelene ved dette livet. Nemlig at mac'en min fortsatt er til reperasjon! Jeg leverte den inn et par uker før påske og begynner nå å bli desperat. Jeg fikk den riktignok tilbake i forrige uke med stor tro på at den var god som ny. Da den ikke virka i det hele tatt forstod jeg at det var feil. Så jeg har nå levert den inn igjen og venter fortsatt på å få tilbake det nettsurfende livet jeg har vendt meg så til. I tillegg har jeg nå gått i flere uker uten ipod'en min fordi min kjære søster klarte å ta med seg ledningen som trengs for å lade den opp til barcelona. Hva skal jeg vel gjøre uten musikk på øret!?

Jeg merker at jeg høres fryktelig bortskjemt og utakknemlig ut når jeg leser over det jeg til nå har skrevet, noe som fører meg til det avsluttende punktet i denne posten...

Så utrolig fint at jeg har absolutt alt jeg trenger og at det faktisk går an å levere inn en ødelagt mac til reperasjon helt gratis. Og mamma sender ledningen til meg i posten i løpet av de nærmeste dagene. Livet smiler og det er forresten vår.

5 kommentarer:

Sunniva Erlandsen sa...

Ser at du tar det finere enn jeg ville tatt det, for å si det sånn... Ellers så savner vi deg her nede i Bergen, som forøvrig har 18 varmegrader i dag, og håper det ordner seg at jeg kan komme på besøk i forb. med Stokkekonferansen. Tror jeg kommer til å dra... Håper forresten ting ordner seg med macen og i-poden så fort som overhodet mulig! Klem fra meg

Anonym sa...

Sanneleg, sanneleg er det ikkje så enkelt å leve utan mac'en på denne måten.
Godt d e vår :)

Anonym sa...

Hei isabelle, syntes det er flott at ledningen din er på tur. . .for da får du anledning til å høre alle de fine lydene som er ute i vår herres natur, masse fulær å sånt vet du, de blir så yre nå på vårparten. Et godt råd fra meg til deg er å ha bare en propp i øra.... da får du i pose å sekk så å si!!(ønsker meg en mp3 m/radio sånn at jeg kan høre på P4 når jeg skal på jobb å går over Breviksbrua)PS. idag har det vært 20 gr VAAAARMT og Martin bada på skolestranda.... det er vel smme temp. på vannet der du er tenker jeg, dvs. ISKALDT Klem K :)

I am so alive sa...

Jeg har lyst til å berrømme bildene dine på bloggen, Isabell! Du er en god fotograf!
bernt aalbu

Freddy sa...

He He He!
Isabelle du Isabelle ;)
Så flott at du deler erfaringene når det gjelder teknologier og elektroniske produkter, men er du sikkr på at Apple er kongen på haugen?
IPod er bra, men er det ikke dyrt og tåler svært lite? Du har aldri tenkt til å begynne med Windows eller satse på en tradisjonell laptop :P?