onsdag, mai 17, 2006

Gratulerer med dagen alle sammen!

Idag våkna jeg med et sug i magen kl sju av et 17.mai tog som spaserte rett utenfor. Siden har jeg sitti under dyna og sett på 17.mai sendinga på God morgen Norge og riktig kost meg. Koser meg litt ekstra siden jeg droppet mine egentlige planer om å dra hjem til Stathelle for den store dagen. Jeg trodde nemlig det skulle bli bedre vær der, men når jeg ser ut vinduet og så kikker inn i tv-været på østlandet så må jeg si at jeg er fornøyd. Skyfri himmel og strålende sol! Men uansett vær, gratulerer med dagen alle sammen!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer med overstått... Det var da fælt så tidlig du sto opp :)

Freddy sa...

Gratulerer så meget (på etterstått vis), synes Isabelle gjør en fenomenal start da, håper hun fikk en fin og lang 17.Mai dag og en strålende 18.Mai feiring! :)

Lillian Maria sa...

Gratuelerer med dagen på onsdag! Hipp hipp Hurra!