lørdag, januar 21, 2006

The gitar


the gitar
Originally uploaded by Isabelle Pettersen.
Jeg bare måtte prøve den fantastisk kule gitaren til Aud Elisabeth! Selv om jeg syns min egen mørkebrune gitar også er ganske tøff må jeg innrømme at denne var i en egen klasse. Har aldri sett en så grønn gitar jeg. Utrolig kul! Akkurat sånn farge hadde vi forresten på en sofa hjemme da jeg var liten, en sofa jeg forøvrig var veldig glad i. Husker hvor trist det var å si farvel til den. Jeg lå på sofaen og gråt og sa at den kom til å få det bra også i sitt nye hjem. Kanskje det er nettopp denne traumatiske opplevelsen som gjorde at Aud Elisabeths gitar med en gang fikk min hengivenhet...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, akkurat sånn farge var det på veloursofaen vår. Skjønner godt at den gitaren fikk frem noen minner:)Mamzen

Anonym sa...

Rørande historie Bell :) Flott gitar!

Jostein sa...

Vil jo bare ha sagt at grønn er den suverent beste fargen (så handle på Kiwi, du vil bli glad i det). Grønt er dessuten en meget avslappende farge.

Sunniva Erlandsen sa...

Bra å se at du tar te deg all lerdommen du får, Jossi. Te deg, Bell, må eg jo sei at det virke ein smule spesielt å strigråta når du må ta avskjed med ein sofa, så attpåte e grønn...