torsdag, januar 19, 2006

Bare sånn, hvis noen, kanskje..

Jeg har veldig enkel humor av og til og i dag er en slik dag. Jeg krever ikke at noen andre skal le av disse vitsene, men det gjorde faktisk jeg... De er egentlig skikkelig dårlige, men jeg har så lite å blogge om for tida så dere får bare bære over med meg. Men jeg lo faktisk. Jeg gjorde det.

Per: Vet du hva som er forskjellen på et blåbær og en elg?
Ole: Nei.
Per: Det var dumt, da kan du ikke bli med på blåbærtur.

Musa gikk på en liten tur en natt da den så en flaggermus. Den løp hjem og sa: Mamma, mamma! Jeg så en engel!

- I går tok jeg svangerskapstest. - Åh, var det mange vanskelige spørsmål?

- Pappa, er Gud mann eller kvinne, spurte guttungen.
- Begge deler.
- Er han svart eller hvit?
- Begge deler.
Gutten tenkte seg om før han spør:
- Er det Michael Jackson?

3 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha :) Du e morosam bell!
Ka e forskjellen på ein elefant?
- Han kan verken sykle heller :)

Sunniva Erlandsen sa...

ok..suns alle va skikkelig teite unntatt den siste. den siste va faktisk skikkelig god!

Line sa...

Hi hi hi hi hi hi hi:-)