torsdag, juni 16, 2005

Snart...

Nå sitter jeg og prøver å få enda litt mer av pensum inn i hodet før eksamen, selv om jeg frykter at det har tetta seg fullstendig igjen på vei inn i hjernen min. Føler ikke at lesinga er helt effektiv nå. Enten er det fordi jeg trenger en pause (som jeg prøver meg på nå...) eller så er det rett og slett fordi det nærmer seg fryktelig både hjemreise og sydenreise. Reiser hjem rett etter eksamen imorra, så nå må jeg snart pakke meg ut av residens ingrig og sunniva og co. Så reiser jeg til tyrkia tidlig på lørdag. Det blir helt fantastisk!!! Du verden som jeg gleder meg til det. Må innrømme at tankene mine den siste uka har vært en smule prega av strender med sol og varme, bading i gjennomsiktig hav, solslikking på høyt nivå enten lett henslengt i en solseng med alt som trengs av tilbehør eller på en flytemadrass skvulpende der ute på det store blå... Jo mer jeg ser ut av vinduet jo mer hører jeg jammen bølgene rope. Men stemmer det, jeg har jo eksamen imorra kl ni. En ting om gangen! Må lese igjen!

2 kommentarer:

Isabelle sa...

Drar til tyrkia imorra med min gode venn stine, fra stathelle. Det blir så utrolig bra! Gleder meg supermasse:) Gleder meg til å se deg igjen og! Og det er ikke lenge til en gang:) Ha det fint så lenge!

Sunniva Erlandsen sa...

Det er litt tomt her uten deg, bell... Tusen takk for kort og bilder! Du er en knupp! Gleder meg til å bo hos deg under stokke-konferansen!