mandag, mars 28, 2005

Sola er god, sola er toppen!

Jeg er altså fortsatt på østlandet... Sånn kan det gå! Fort å bli hjemme når du først er hjemme... Er jo så fantatsisk vær for tida! Sola er skikkelig i go'form! Jeg kjenner det kribler i magen av forventning til sommern som ligger foran. Jeg elsker sola! Idag har jeg faktisk blitt solbrent i kinna:) Det er vårsjarm det! Livet er godt asså. Har vært og grilla pølser og fiska og kosa meg på hydrostranda med mamma og david i dag. Skulle gjerne lagt ut et bilde el to så dere kunne se hvor koselig vi hadde det, men jeg har glemt laderen til kameraet mitt i bergen. Så det blir det derfor ikke noe av. Vi fikk ikke no fisk da. Men det var egentlig ikke målet heller. Sjarmen er bare å stå utpå skjæra med fiskestanga i handa og kaste om og om igjen, med sola i ansiktet til lyden av stemningsfult måkeskrik. Livet er herlig. Tenk at det skikkelige påskeværet kom akkurat i påska!

4 kommentarer:

Heidi sa...

Heisann sveisann!
Hvordan får jeg bilde på profilen min (sånn pasbilde som du har) og hvordan legger jeg bilde til i en vanlig post? Får det bare inn ved å bruke "hello". Dette vet vel du som er det rene datageniet....? He he.

Anonym sa...

Ja, man trenger jo ikke få fisk....bare søl det. Men å se horisonten, havet, høre måkeskrik, ha fellesskap, nyte Guds skaperverk, det er jo bare flott!Vi mista ikke noen sluker heller! Godt kasta:)Det ER en velsignelse å ha deg hjemme da. Men det visste du jo....Gud er god!

Sunniva Erlandsen sa...

Hallo! Nå er jeg hjemme fra junaiten. Gleder meg til å treffe deg igjen på ungdomsmøtet i kveld? Klem

marie sa...

hei vennen min..ville bare skrive innom her, er alltid så koselig å lese i bloggen..det var godt å se deg i påska, dog ikke så mye. men du er alltid den samme fantastiske vennen min.selv om du forandrer deg og blir bare bedre og bedre og vakrere og vakrere :) jeg er glad i deg isabelle...