onsdag, mars 23, 2005

Frokost på terassen


Frokost på terassen
Originally uploaded by Isabelle Pettersen.
Det er så deilig å være hjemme. Hjemme er lissom hjemme. Ferdig med det. Der er det meste som det alltid har vært. F.eks. Da Malin og jeg var små hadde vi et lite bord med to små stoler som hørte til. De brukte vi når vi spiste frokost på terassen i sola. Det var med glede at disse minnene dukket opp her om dagen da jeg igjen fant meg selv i denne kjente og kjære situasjonen. Det var strålende vær, litt kaldt, men nok med en genser på. Uansett en god anledning til å spise frokost på verandaen. Riktignok har bordet og stolene for lengst syngi på siste verset så de var ikke tilstede, men frokosten og sola og ikke minst Malin og jeg var jo der. Sultne, trøtte og usminka. Koselig. Det er godt med gode minner:)

3 kommentarer:

Freddy sa...

Isabelle Isabelle! Du slår til igjen du! Very bra! Frokost på altanen, ikke dumt det, bedre enn frokost som etes i hastverk (når det skjer da, ikke så ofte)
Men hva er det jeg ser??? En Mac??
En Mac og frokost, er det en bra kombinasjon da?
Har hørt at Bente's GodMix og en PDA gjør susen, men det er nå meg da vettu! Ellers vil eg bare ønske deg god ferie videre

*ps! for en spenndende blog du har*

Anonym sa...

hva er galt med en mac på terrassen??? hm...det er jo helt flott at en kan ha kontakt med vanner og høre på yndlingslåtene og spise frokost samtidig!! Jenter kan som sagt gjøre MINST tre ting samtidig.Kjempebra! Ja, frokost i det fri er deilig.Og forferdelig godt å ha deg hjemme da:)Sånn er det bare....

Freddy sa...

Hei Mamma Pettersen;
Okei, så må jeg innse at Mac er utrolig nyskapende, flott å se på, nydelig design, veldig fleksibel og utrolig stille av seg, og for å ikke snakke om brukervennliighet, så er Mac veldig enkel å bruke ganske så lett å sette seg inn i, i og med at det er veldig logisk (veldig lik Windows, hvis du forstår...)

Men jeg kan også innrømme at jeg liker min lille PDA veldig godt, enkel, lett å ha med seg, og utrolig hendig...

Hva skal man si om jenter?
Jo det man kan si om jenter er at Jenter er som bredbånd, de kan gjøre mye mer og likevel ha ressurser til å gjøre mer. Mens vi gutta er som et 28 Kbps Modem som klarer så vidt å snakke og tenke :P

Deilig med gadgeds og frokost