torsdag, mars 03, 2005

Go'stemning


Go'stemning
Originally uploaded by Isabelle Pettersen.
Igår vaska jeg og rydda på hybeln min så det var en fryd for øyet. Men jeg følte likevel at prikken over i'en mangla, toppen av kransekaka var ikke tilstede, kronen var ikke på verket, dere skjønner... Det var da jeg så den, på vei ut av Rema1000... Blomsterbutikken! Mitt hjerte frydet seg der jeg stormet inn i det lille rommet fullt av blomster i alle farger. Og enda mer da den lille rosebusken ble plassert på bordet og de to lange røde blomstene i vasen på pulten. Nå kunne kvelden komme og freden senke seg. Stearinlysene ble tent og snart fylte liv og latter den lille hybelen i toppetasjen. Go'stemning fra alle kanter blandet seg til et herlig sammensurium, Katie Meluah, røde blomster, stearinlys med kafélukt og kakao i koppen, men likevel de viktigste ingrediensene for en god kveld, gode venner på besøk.

5 kommentarer:

Freddy sa...

Du verden!
Om du spør meg, så vil jeg heller si at det er en romantisk stemning, men som sagt, det kan jo bare være meg da :P
Fint bilde, og så flink du er!

Anonym sa...

Nå som du er så ivrig med kameraet ditt, kan du ikke ta noen bilder av deg selv? Får jo ikke sett deg på msn eller nån ting, så det burde du få til. Gjerne av Maria og Ellen og :D

*Hæidi*

Anonym sa...

Åååå,alle ingrediensene som trengs...koselig da:)

Anonym sa...

Å Bell!
Du e no skjønn!
Den beste isabelle eg kjenne.
E stolt av ryddinge di!
- I

Anonym sa...

Å Bell!
Du e so skjønn!
Beste Bell eg kjenner!
Eg e stolt av dg og ryddinga...
- I