torsdag, februar 24, 2005

Rotter lukter ikke godt...

Idag har det vært en spennende og lærerik dag på skolen. Onsdag er lab-dag og 30-40 ivrige studenter stod klare med skalpell og pinsett. Der lå den. Lang hale, flekkete pels, lange værhår og nakne, stive klør. Med munnen halvåpen som i sjokk og med et nokså hjelpeløst, men tomt blikk, lå den der og kikka på oss. Rotta. Død, men rykende fersk. Tre nysgjerrige studenter på hver rotte. Jeg skal ikke legge ut om detaljene fra disseksjonen selv om det var veldig interesant, men jeg må bare si, som overskriften på dagens innlegg så treffende sier, rotter lukter ikke godt. Hvertfall ikke på innsida... Det tok litt tid etter at jeg var ferdig med laben før ikke alt lukta rottemage. Middagen var liksom ikke så god idag...

3 kommentarer:

Eva Mari sa...

Jeg blir aldri lei av å høre om den rotta!! Passer veldig bra å ha fotball etter lab, kommer med forventning annenhver onsdag om interessante labhistorier :)

Sunniva Erlandsen sa...

Jeg er ikke misunnelig på deg, for å si det sånn...

Sunniva Erlandsen sa...

Jeg er ikke misunnelig på deg, for å si det sånn...