onsdag, februar 02, 2005

Endelig fotball igjen!

Idag var første trening i min nyoppstartede fotballkarriere. Vi var noen jenter som hadde planlagt å møtes etter skolen idag for å sparke litt. Og jeg gleda meg såå! Med min nye fotball, kjøpt inn for anledningen, og med humøret på topp troppa jeg opp kl tre utafor brann stadion. Det viste seg at det var mange som ikke kunne komme idag likevel så vi blei bare tre, Eva Mari, Mari og jeg. Men det gjorde ingenting! Så vi satte igang med litt enkle passninger og hadde det gøy. Det var en fantastisk følelse å sparke fotball igjen. Er noen år siden jeg har vært på trening, men pasningen satt overraskende godt i foten fortsatt, tenkte jeg... helt til tre små gutter ropte på oss og spurte om de kunne spille mot oss. De var ti år gamle. Da var visst ikke fotballferdighetene mine like gode lenger likevel... Til slutt kom flere av vennene deres og vi blei en god gjeng. De var altså halvparten så gamle, halvparten så høye, men dobbelt så gode som oss! Og det var skikkelig god trening:) Jeg blei såå sliten... Men først av alt så var det veldig gøy!:) Litt vondt i diverse muskler i morra må jeg nok regne med, men sånn skal det være etter en god fotballkamp!

4 kommentarer:

Eva Mari sa...

Jeg også tenkte at pasningene våre satt godt i foten! Hehe. Fantastisk å endelig spille fotball igjen, dette må vi bare fortsette med. Dette kan jo ende i en proffkarriere for oss alle! Gleder meg allerede til neste onsdag kl 16:30...

Sunniva Erlandsen sa...

Alltid like kjipt når en innser at smårollingene er bedre enn oss på noen områder. Men bare vent -et par måneder med hardtrening og dere kommer til å knuse dem ned i støvlene!

Freddy sa...

Heisann!
Så herlig det er å se at søstre trives i fellesskap!
Du verden du verden! Dere altså! Dere er litt av en god gjeng azz ;) Bare å si ifra når dere skal trene eller spille igjen, da kommer vi gutta fra Bibelskolen vettu!

hehee ;)
Ellers blir det Krik Footballtunering i helgen, noe eg ser veldig frem til!

Anonym sa...

Dere single jenter burde heller fått tak i noen gutter på deres egen alder som dere kunne sparka litt ball med. Disse tiåringene er vel ca tjue når dere er tredve... greit nok. Vi gutta spiller på onsdager kl 22, men er blitt litt mange. Fint å vite at det er nok plass hos dere.
Erik