lørdag, februar 05, 2005

Engelen og Jesabel


Engelen og Jesabel
Originally uploaded by Isabelle Pettersen.
For et par uker siden var jeg i en kle-seg-ut bursdag der alle skulle være noen eller noe fra bibelen. Folk hadde virkelig vært kreative! Alt fra gjeteren David og dronningen av Saba til de ti bud og den brennende busken var representert. Selv skulle jeg forestille Jesabel, en lite hyggelig dame som aldri hadde rene ugler i mosen... Men på dette bildet er nå engelen Gabriel (Runa) og Jesabel likevel ganske gode venner.

4 kommentarer:

Sunniva Erlandsen sa...

Vil vel ikke akkurat påstå at dere ser ut som om du er veldig gode venner med skytsengelen din, som Gud på tross av din ondskap har latt deg få...

Anonym sa...

Her kommer en liten hilsen til deg,
da du via mail oppfordra meg.
Jeg har ikke glemt deg,
det skal du vite.
Du er en bestis uten like!
Det skjer ganske ofte jeg titter innom,
din blogg som er så gøy og oppfinnsom.
Men om jeg ikke skriver "hei",
så må du ikke bli no' lei.
For plutselig så er jeg der
og sender en hilsen som er litt sær.
Du er ikke glemt lille venn,
jeg sender deg en kjempeklem!

Truddelirutt Heidi Finden

Anonym sa...

Hei Isabelle! Jeg vil åsså bare si at jeg er her hver dag å ser om du har oppdatert... :) Veldig gøy å lese om livet ditt. Gleder meg til du -og Ingrid? kommer på besøk! Klem Katrine.

Isabelle sa...

Så bra at dette falt i smak:) Beklager at jeg ikke kan legge ut bilde av personen utkledd som de ti bud. Fikk ikke tatt bilde av alle på festen. Men jeg kan informere om at vedkommende hadde kledd seg ut med plakater foran og bak utskjært og malt som steintavlene med buda på. Og den brennende busken var en orange t-skjorte med masse påsydde kvister. Ikke behagelig å sitte ved siden av... Disse to kom selvfølgelig sammen med Moses til festen:)