onsdag, desember 22, 2004

Julen, julen, julen den er her...

Nå er det jul så det suser! Igår lagde vi drops her hjemme. Har vi aldri gjort før. Det var gøy! Og skikkelig klønete:) De blei gode da. David (broren min) og jeg fikk skikkelig dreisen på det etterhvert. Og etter det pynta vi juletreet! Det blei så fint! Jeg fikk tilogmed den store æren av å sette på glitteret til slutt. Det er første gang i historien mamma ikke har gjort det tror jeg. De andre var litt skeptiske til å begynne med... Men det gikk fint! Det var stort å vite at jeg er funnet verdig til å føre familiejuletreglittertradisjonen videre:) Hehe. Nå sitter jeg her i godstolen og bare nyter synet av et perfekt juletre med perfekt pynting. Akkurat som det skal være. Så fint... Snart må jeg ut og kjøpe den siste julegava jeg mangler. Og så må jeg handle for mamma. Jeg klarte nemlig å knuse det store juleglasset med hjemmelaga rekesalat igår. Det var rekesalat overalt... Ingen grunn til å gråte over spilt rekesalat! Da er det bare ut og kjøpe mere reker. Så det må jeg nå. Hade! Og god jul!:)

1 kommentar:

Sunniva Erlandsen sa...

God jul til deg også! Fikk julepresangen fra deg i går. Nå er jeg skikkelig spent, altså!
Du må forresten legge ut et bilde av juletreet deres på internett, slik at jeg får se om du duger som glitterpåhenger. Antar at du hang det rundt og rundt i stedet for rett ned, men ellers var du sikkert kjempeflink!
Vi pynter sikkert treet i morgen, når det - tradisjon tro - egentlig skal pyntes...

Klem fra meg