torsdag, desember 16, 2004

Hjemme best

Seint igår kveld kom jeg hjem etter en lang (men trivelig) togtur. Oj... så godt det er å komme hjem! Mamma har drivd og pussa litt opp i det siste (hu er så flink asså!) og i tillegg var selvfølgelig all den gode, gamle julepynten oppe. Julegardinene og den røde juleteipen i vinduene på kjøkkenet, nissen på stubben sin på peisen, julelys både inne og ute og selvfølgelig alle de små tinga som minner om jula da du var liten. Det var spennende å se at det i år også hadde kommet mange nye julegjenstander til samlingen. Det var i det hele tatt utrolig deilig å komme hjem! Først og fremst til en fantastisk familie som jeg er så glad i og alt er bare hjemme, hjemme, hjemme. Ingenting er som det! Hjemme er et fantastisk sted.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei, det er bare meg!

He he, lo så når jeg så du hadde skrivd det som overskrift på det første innlegget ditt. Flashback barneskolen,gymtimene,vaskedamene; "Hei, det er bare oss". Ho ho, Moe!

Heididedideli!

Anonym sa...

I'm baaaack!

Kl er 22.45. I morra er Le Grand Finale, min siste eksamen i år. Jeg er trøtt, sliten og lei. Burde jeg ikke da gå å legge meg, kan man spørre seg selv.. Joa, jeg burde det. Men så har det seg slik at jeg bor i en studentblokk, og det har vært en voldsom festing i noen etasjer under helt fra kl 16.00 i dag!!! Har aldri hørt noen spille så høy musikk før... Ei venninne to etasjer under har prøvd å ringe for å klage. Det funka tydeligvis ikke.. Så da har jeg ikke noe bedre fore enn å plotte noen ord til deg.

Ok. Her er en gåte på en måte; Seks bein i bakken. Hodet i rumpa og rumpa i nakken.
Denne tar du aldri... Svaret er litt mongo. He he.

Nå er det mørkt i stall og i låve.
Nå må alle nissebarn sooove.
Vår kjære lille måne,
skinn ned på alle dem
som ikke har et seng og ikke et hjem.
Må alle små i verden få sove denne natt.
Må ingen hals gråte,
og ingen bli forlatt.
Nananana nananana nanananananana
Nananana nananana nanananananana

God natt, min skatt. God natt ;)

Frk. Finden (Heididedideliiiiii)

Freddy sa...

Hallaisen du!
Så godt å høre at du er kommet deg trygt frem til Stahelle ;) stedet som jeg endelig vet hvor er :D
Må si at man kommer nesten i skikkelig av å ha begynt å lese på din fantastiske Jule-Blog ;) Gleder meg til å se hva du har å fortelle i de nærmeste dagene.

En Regnfull hilsen fra
VELVET.no Fyren :P