søndag, mars 16, 2008

Kystpåske


IMG_0042
Originally uploaded by Isabelle Pettersen
Nå har det vært mye greier i det siste... Derav intet bloggliv. Jeg har vært i praksis nå i tre uker og har levd i en egen praksisboble, uten kontakt med omverdenen så og si og uten ekstra energi og kreativitet til feks blogging. Så nå har jeg altså fått unnskyldt meg, det gjorde godt...

Men nå er det ferie! Jeg er hjemme på Stathelle og har allerede rukket å skifte over fra vinter- til vårmodus. Å komme hjem hit fra et nærmest arktisk Trondheim, var som å reise to måneder fram i tid. Da jeg gikk ut av bussen etter 12 timers reise, var det litt den samme følelsen som når man reiser til syden, går ut av flyet og trekker inn den varme lufta for første gang. Jeg liker meg her...


IMG_0045


I dag har jeg stått på svaberga og fiska, hørt vakkert, klingende måkeskrik, sett hestehov og blåveis og gått uten jakke.


IMG_0039


Påske på fjellet er fantastisk, men påske ved kysten er jammen ikke å forakte det heller! God påske:)

3 kommentarer:

Heidi sa...

Eller påske i lopphavet, hehe. Flotte bilder! Kjekt jeg rakk å lese før jeg drar. Gudd påsk!

Beate sa...

Så fine bilder du har tatt! Skjønner at du liker deg på Stathelle ja:)Vi får håpe godværet holder seg. så ses vi nok i løpet av påska ja:) GOD PÅSKE!!

Anonym sa...

At Heidi tar gode bilder er d sje någen tvil om, og dessan bildane er mildt sagt strålande vakre!!!Ü

At du får motivan servert frå åven er lett å sjønne!

Nå blir d Påskefest!