mandag, oktober 15, 2007

Nonstop

Jeg har ikke hatt så mye å skrive om her i det siste. Ikke fordi det har skjedd noe mindre enn vanlig, men bare fordi at det i noen perioder er sånn at det som skjer i hverdagen ikke er bloggmateriale. En annen gang kunne det vært det. Rart med det. Kanskje jeg ikke er bloggfokusert nok om dagen. At jeg ikke snapper ikke opp de spennende små tinga som foregår rundt meg. ikke har jeg tatt noen bilder heller, og det er ofte de som minner meg på noe morsomt å skrive om. Men midt i dette bloggvakumet er det i hvert fall én ting som er verdt å nevne. Jeg har nemlig endelig tatt meg tid til å sette opp en liste over nonstopfargene i prioritert rekkefølge etter smak. Nonstop er godt det. Den beste fargen kommer først og den minst gode til slutt. Slik ser lista ut:

Rød
Svart
Brun
Grønn
Oransje
Gul

Prøv gjerne ut selv og skriv en kommentar om du er enig eller ikke.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Den røde er best..ingen tvil om det, men lista etter det.....synes faktisk de gule er litt gode. Når jeg tar seks gule nonstopp i munnen på en gang...mmmmm...de er ikke på siste plass nei!!

Anonym sa...

Alt er vel ved det vante da , hvis det ikke er annet å skrive om enn nonstopp og hvilke farge som er best. Smaker de ikke likt da????Kanskje er smaksløkene mine bevistløse?? Om ikke annet er det fint høstvær her sørpå, 11 gr.+ akkurat nå kl. 23.00 Snøen får vente til jul.DEn kan komme med deg Isabelle..det er akkurat passe og ligge til du reiser oppover:)) Klem k

Line sa...

Jeg skal kjøpe non stop snart og undersøke hvem som er best!

Anonym sa...

Tenk at du skriver om nonstop og så nevner du ikke personen som måtte informere deg om at de faktisk smaker forskjellig, ja, personen du ikke helt klarte tro på sånn 'med-en-gang'. Hæ? Hæ? Hæ?

:P

Isabelle sa...

Unnskyld heidi...

Anonym sa...

Lenge siden jeg har spist NonStop, men mener å huske at de gule er gode? Ellers enig i at de røde er blant de beste. Vi må nok ha en NonStopkveld på hybelen en dag :)

Anonym sa...

jeg kunne godt tenke meg å smake dem!!!

Anonym sa...

trodde for så vidt også at de smakte likt. Kan godt gi avkall på de røde, jeg, til fordel for de gule hvis vi noen sinne kommer til å dele en nonstop-pakke... :)

Lillian Maria sa...

Hmmm... tror jeg har de brune på topp jeg... er noe med at sjokolade skal være brunt... Ellers så spiser jeg de fleste, men helst sortert etter farge (helst slik en grønn, en gul, en oransje en rød, en brun og til slutt en sort... og så begynner vi på samme runden en gang til...)

Anonym sa...

Nonstop test

Rød= Litt frisk smak, smaker litt julebrus ved sug, setter litt ekstra smak på sjokoladen. Mye smak.

Grønn= smakte nonstop men litt mindre enn rød, smakte litt mer sjokolade. ved sug smaker den eple.

Oransj= Veldig appelsin smak ved første sug. Veldig kjedelig når man starter å tygge den. Smaker bare sjokolade.

Gul= Smaker gult + litt sitron, men spennende ved sug.

Svart= Smaker ikke mye ved sug men veldig god. Spennende smak. Litt anonym men stemmer veldig godt med sjokoladen. Den er veldig gjennomført. Ved direkte tygg er den svært god.

Brun= Veldig plain. Smaker sjokolade. Kjedelig alene men avgjørende i gruppa. Litt som en trommeslager i ett band er brun helt avgjørende i en neve med non stop.

Rangering ved sug:
1. Rød
2. Grønn
3. Svart
4. Gul
5. Oransj
6. Brun

Rangering ved tygg:
1. Svart
2. Rød
3. Grønn
4. Gul
5. Oransj
6. Brun

Sammenlagt:
1. Rød
2. Svart
3. Grønn
4. Gul
5. Oransj
6. Brun

Laget av ekspert panelet for søtsaker: Jona og Targus