onsdag, september 26, 2007

Fine høstdager


DSC00554
Originally uploaded by Isabelle Pettersen
På mandag og tirsdag har det vært fryktlig varmt i Trondheim. Ikke fryktelig egentlig, for det har jo vært helt fantastisk, men det er nå et uttrykk man bruker her til lands, uten å bruke hodet. Ryktene går om at det natt til tirsdag hadde blitt målt 19 grader gjennom hele natta et sted i Ttondheim. I så fall er det nesten tropenatt. Og det er i slutten av september! Høsten er fin når den viser seg fram fra sin beste side. Oransje, rødt, gult og grønt mot en klar, blå himmel er noe av det peneste naturen har å komme med. Dette bildet er tatt på vei til skolen tirsdag morgen kl kvart over åtte. Jeg har fiksa litt på det, men morgenstemningen kommer fram likevel håper jeg. Du ser skolen så vidt det er bak trærne der, i landlige omgivelser, midt i høsten.

Fram med fotokameraet og fram med kakaokoppen! God høst!:)

8 kommentarer:

Anonym sa...

Ah, ja det er helt utrolig hvor fantastisk høsten har vært de siste dagene!! Finnes ikke en bedre måte å starte helgen på med strålende sol og ellers PERFEKT høstvær! Dette lover bra for neste ukes elgjakt, hehe;) Så da sier jeg bare go'elg til vi sees igjen.

Anonym sa...

Det første jeg tenkte på når jeg leste dette, var: Fikset bilde skriver du? Hva gjorde du med det?

Isabelle sa...

hehe. god elg ja! jeg må le... hils faren din og si at jeg gjerne vil være med en gang! Du må gjerne være med du og:D hehe. så kan du slakte og slå deg løs når jeg gar skyti.

Isabelle sa...

har bare gjort litt med kontrasten og lyset og sånn. men ikke så mye avansert akkurat :)

Anonym sa...

Siden høsten definitivt IKKE er min årstid, bestemte jeg meg heromdagen for at jeg SKAL like høsten!!! Så nå sier jeg til meg selv høsten er fin, høsten er vakker , høsten er kakao og kose inne tid, og det hjelper.. høsten er ikke så værst bare man bestemmer seg for det. Bildet ditt var veldi fint og da blit man i godt humør, men jeg liker hestehovbildet ditt bedre. VÅREN det er årstida si det:))Klem K

Sunniva Erlandsen sa...

utrolig flott bilde!

Anonym sa...

for et idyllisk bilde! Gleder meg by the by til du kjem til bergen:)

Anonym sa...

Les hele bloggen, ganske bra