onsdag, januar 24, 2007

By the way


ringer
Originally uploaded by Isabelle Pettersen.
Veldig glad for de forslagene jeg har fått til temaer for spørreundersøkelsen. Tusen takk! Den pågående undersøkelsen er det min søster Camilla som skal ha æren for. Interessant å se at Cola light ligger så dårlig an, det hadde jeg faktisk ikke trodd. Alle som ikke vil se Pepsi max gå av med seieren kan fortsatt stemme! Bytter undersøkelse i slutten av uka så legg gjerne inn forslag til hva den skal handle om!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Må sei at eg ikkje vil sjå pepsi max gå av med seieren her. Egentlig likar eg sprite zero best, men måtte stemme på cola zero her då.

Unknown sa...

Føreslår avstemming på kor ofte ein stemmer på pollen her.

Torvald

Anonym sa...

hm,pepsi max best?vet den er mest populær hos jentene,tab og zero for guttene tror jg..kjøper kun c light jg:)