tirsdag, januar 09, 2007

Back in track!

Nå er jeg tebakers i Trondheim og alt er ved det vanlige igjen. Skolen er i gang og mine medhybelbeboere kommer tilbake en etter en som perler på en snor. Men jeg har likevel litt problemer med å omstille meg til det nye semesteret for jeg skjønner ikke helt at det har begynt. Virker som jeg akkurat har tatt juleferie etter uker med eksamenslesing, men jeg har nettopp oppfattet at denne følelsen er et bedrag. Jeg rakk liksom aldri å registrere at det bikka over til et nytt semester, noe jeg tror skyldes at juleferien min i år var forholdsvis kort og at det ikke har vært snø. Jeg sitter nå med en blandet følelse av at det nettopp har blitt jul og at det begynner å bli vår. De harde fakta er jo at det er tre måneder med vinter igjen og jula 2006 er historie. Det har faktisk blitt et nytt år. 2007 ligger og venter der framme med blanke ark. Jeg skal fortsette å blogge også i år og vil nå benytte anledningen til å takke alle som i løpet av det forrige året har lagt igjen hyggelige kommentarer og stemmer i stemmeboksen. Det er sånt som gjør det morsomt å blogge. Ser av siste undersøkelse at mange av dere skal begynne å trene i år. Jeg vil følge opp med en undersøkelse om noen måneder for å sjekke om dere har holdt nyttårsforsettene deres... Om noen skulle ha andre forslag til hva jeg kan ha undersøkelser om så legg veldig gjerne igjen en kommentar! Trenger litt hjelp der siden juletemaet som har vært dominerende i det siste nå har gått ut på dato. Ha et godt nyttår alle sammen! Vi snakkes:)

5 kommentarer:

Heidi sa...

Vil legge inn en klage på nyttårs-forsettene her. Jeg trenger flere alternativer. F.eks.: Jeg skal begynne å spise gulrøtter i tillegg til alt snopet.

PS. Jeg kjøpte gulrøtter i forgårs... Thumbs up!

Isabelle sa...

Det er med vilje at jeg ikke la inn alternativet "begynne å spise gulrøtter" for det er rett og slett for vanskelig å gjennomføre. Jeg har prøvd, sleit meg gjennom en uke med en gulrot om dagen. Det er rundt ett år siden og jeg har ikke rørt en gulrot siden da. Lykke til! For å si det sånn...

Sunniva Erlandsen sa...

jeg har heller ikke stemt i nyttaarsforsettboksen, fordi mitt nyttaarsforsett ikke er med :( Forslag: ny rad med "annet"

Anonym sa...

Eg synst det var fine nyttårsforsett eg:) det er ikkje berre lett å kome i gong att etter feriar. Eg rigistrerar at det endeleg har kome snø her i Bergen så:)

Anonym sa...

tips t undersøkelser:hvor ofte skifter du bh?hvor ofte bør den vaskes(malin og jg hadde en prat om d der..vi tror ikke folk er helt ærlige på d området.hehe..man bruker de lengre enn man sier?!)el.er cola zero godt alternativ t vanlig cola?el.t cola light?hva er best av lys og mørk sjokolade?har george clooney for bred munn?hadde han vært like "kjekk"hvis han var en"vanlig mann i gata"? kommer tilbake md flere!hilsen c