onsdag, januar 03, 2007

Bilder fra juleferien


julaften
Originally uploaded by Isabelle Pettersen.
Nå har vi alle feiret jul og nyttår på hver vår måte. Jeg har hatt en kjempefin julaften hjemme i stua med familien og en terning seks nyttårsaften på hyttetur på fjellet med venner. Der var det til og med godt med snø sånn at vi fikk en helt fantastisk tur i bakken med perfekte forhold for snowboardere og slalomfolk. Det snødde også da vi sendte opp raketter, noe jeg har forstått var et mye koseligere væralternativ enn mange opplevde andre plasser i Norge rundt midnattstid denne dagen. Nå har hverdagen begynt igjen for mange og julen har blitt nok en jul i rekken av mange juleminner. Selv begynner jeg på skolen på mandag og er hjemme på det gode østland en liten uke til. Her er noen bilder fra min jul...

nå er det jul! Yeah, nå er det jul!

nyttårskokken Nyttårskokken ofret seg selv og ble hjemme fra bakken for å tilberede en helt fantastisk kalkunmiddag!

nyttårsaften Alle samlet i finstasen rundt det flotte nyttårspyntede bordet på hytta i Rauland. Festen er i gang!

nyttårsstemning Nyttårsstemning...

4 kommentarer:

Line sa...

så fine dere var da! Det så veldig koselig ut på htteturen:) Og godt nytt år vennen!!

Anonym sa...

Flotte bilder Bell :) Skal prøve henge meg mer på når det elektroniske kommer mer i orden her...

Sunniva Erlandsen sa...

Godt nytt år, Isabelle! Gleder meg til å høre om alt som kommer til å skje i 2007..

Anonym sa...

Dette både såg og hørtes kolselig ut Bell:) Gleder meg som sunni til blogginnlegga framover!