søndag, juli 23, 2006

Sommeren er så lang!

Sitter for øyeblikket på jobb, noe som vil si at jeg fyller bensin på båter og selger is til de som er oppi båtene. Her i sta var det en fyr som lurte på om ikke det begynte å roe seg ned her på marinaen nå som sesongen går mot slutten og fellesferien er på hell. Det er nesten så jeg nekter å godta det, nei faktisk, jeg godtar det overhodet ikke! Vet du hva! Kan ikke komme midt i juli og si at sommern synger på siste verset, hva er det med folk? Det er jo minst en evighet igjen til høsten. Og selv om det er sant at sommeren har gått fryktelig fort i år så må det jo bare bety at den blir ekstra lang denne gangen da. Ja, sånn er det bare. Jeg aner ikke hvor lenge det er igjen av ferien, men for min del har den nettopp begynt. Og det kommer den til å fortsette med i lang tid fremover. Basta.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det er enkelt Isabelle::: for den fyren var sommern snart over. Han hadde nok begynt nedtellinga før jobb til uka. Stakkars fyr som ikke evner å se at sommern rekker lenger enn egne ferieuker. For alt vi vet er det snart jul for han, for oss andre dødlige sr det kjempelenge til jul, akkurat nå er det bare sommer og sol i mange uker ennå...å takk for det:) K