fredag, juli 07, 2006

Etterlyst!


Etterlyst
Originally uploaded by Isabelle Pettersen.
Jeg etterlyser et par solbriller (avbildet) som ble kjøpt i Danmark for en kort stund siden. Beskrivelse: Veldig tøffe, utrolig perfekte å ha på og veldig tøffe. Sa jeg at de er veldig tøffe? På mystisk vis skal disse solbrillene ha forsvunnet på vei fra Stathelle til Skien søndag ettermiddag. Dette ble mine yndlingsbriller over noen andre og jeg er i en slags merkelig brillesorg over at de er borte. Skulle noen se noe eller høre noe som kan hjelpe meg i jakten på brillene, eventuelt tyven, så ta vennligst kontakt. Alle tips i denne saken tas i mot med stor takk. Det er alt jeg kan si på et så tidlig tidspunkt i etterforskninga.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Først vil jeg bare si at det ikke er jeg som har tatt dem, bare sånn for å få avklart det... Jeg har derigmot en teori om at det sikkert er han samma karen som tok lommeboka mi som har tatt brillene dine!!! Vi får sammordne etterforskninga!!

Isabelle sa...

Flotte greier Joar! Jeg setter deg som hovedansvarlig for den videre etterforskninga. Tross alt har du blitt frastjælt en litt mer verdifull ting enn jeg så det er jo bare rett og rimelig at du leder an. Si fra når du ser tyven a, så setter vi'n i en container og sender'n te månen.

Anonym sa...

Skikkelig kule briller bell! Ok kjekt å være her på statthelle på besøk:)

Anonym sa...

så fint bilde av dg:)
litt "oasis" lissom..
klem,c

Anonym sa...

nå vet du hvordan jeg hadde det da brillene mine brakk da vi skulle sole oss og spise jordbær - og du tok meg med på "solbrilleshopping";-men ingenting ble liksom like bra..!
ps-savner deg virkelig her! trenger deg...nå kan vi se for oss en fremtid i samme gruppe, i alle fall:)