lørdag, februar 25, 2006

Vinterferie!


malin i bakken
Originally uploaded by Isabelle Pettersen.
Har hatt en nydelig vinterferie i Vrådal med familien og noen venner i nesten en uke. De to første dagene var vi i bakken og Malin og jeg tok en hel masse triks på snowboard (erfaring: au.. jeg er virkelig nybegynner for 7. år på rad..). Vi kjørte selvfølgelig på alle de vanskelige stedene med hopp og ujevnt tereng i stedet for den vanlige løypa som jo krydde av uerfarne dansker (erfaring: upraktisk å være lenka til et snowboard når du sitter i en dump med masse løssnø og det ikke er noen i nærheten til å hjelpe deg opp, og dansker er faktisk veldig gode på ski).

3 kommentarer:

Sunniva Erlandsen sa...

heldigen du, så har vore på vinterferie. det e någen så har det...

Anonym sa...

heldige deg då bell :) kos deg masse :)

Anonym sa...

Må eg forresten opplyse om at eg har fått meg blogg. ingridmosevoll.blogspirit.com