mandag, august 13, 2007

Jeg klarte det!!!


jeg klarte det...
Originally uploaded by Isabelle Pettersen
Vet du hvor irriterende det er når man har skikkelig lyst til å klare en ting, men ikke får det til? Og når alle andre attpåtil klarer det omtrent på første forsøk? Vel, hvis det gjelder å prøve å stå på vannski for første gang så kan jeg fortelle deg at det saktens kan gå ut over både selvfølelsen og livsgleden. Når man legger seg om kvelden er man fortsatt irritert innerst inne, med en liten ekkel klump som beveger seg i magen, der hvor det pleier å være et konkurranseinnstinkt.


vannski

Men da er tilfredsstillelsen og lykken over å få det til enda større når du greier det! Selv om man må reise helt til Vatne i Sunnmøre for å komme seg opp på de skia, så er det jammen verdt det. Og da er det det samme hvor kaldt vannet er. Jeg har altså stått på vannski, et ganske langt stykke og om jeg må si det selv. Og i dag er jeg så støl i kroppen at jeg vet ikke hvor det ikke gjør vondt. Men det er bare deilig. Da kan jeg huske på hvorfor:)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Din tøffing :) Du sto faktisk ganske lenge ja! Jeg liker ekstra godt det første bildet av deg, et stilig bilde som viser hvor fornøyd man faktisk kan være over seg selv. Og det vel fortjent ;)

Anonym sa...

Hverken shake-is eller gulliver er utgått da... Kjøpt gulliver i sommer jeg.

Isabelle sa...

ikke gulliver sånn som den var. da har du kjøpt solstick eller no hennig olsen greier som ligner. ikke gulliver. hennig olsen har også en shake-is, men det er ikke den samme. og gigant shake-isen til diplom is er hvertfall ikke det samme. sjekk f.eks: http://www.diplom-is.no/index.gan?id=1107&subid=0

Sunniva Erlandsen sa...

gratulerer. det er alt jeg kan si :)

Unknown sa...

is..sjø..ski..sjøø..Ü

Anonym sa...

Vel fortjent. Heroisk innsats ved Croftholmen, før det bar mot Vatne og du klarte det.. Neste år er wakeboard det du skal mestre. Flott flott..

Henning

I am so alive sa...

Hæle!
No fekk du me te å få flash back fra da e va liten, da va oss my på vannski! Ååååh...dæ va tider...men så bra du gredd det, du kan alt i Hams som gjør deg sterk!