søndag, august 26, 2007

Blåbærturen


frosk
Originally uploaded by Isabelle Pettersen
I dag har vi vært på blåbærtur her oppe i Trondheim. Boller og kaffi og bål og blåbær og... en frosk. Som jeg glemte å kysse... Er det mulig å la en sånn sjanse gå fra seg! Argh... Joar prøvde da, men det sier seg jo sjøl at det ikke fungerte. Frosker forvandler seg ikke til prinsesser akkurat.

Det var hvertfall en veldig koselig tur, noe som er enklere å sette seg inn i om dere får se noen bilder.

blåbærtur
joar/askeladden
soppportrett
halvard og stine

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hann "Askeladden" har itje sjønt at det er prinsessa som har skrevet artikkelen som....Ü

Heidi sa...

Det så jaggu koselig ut :)

Gleder meg til du kommer til Bergen! Har gått til innkjøp av plastplanter her nå.. Selvvanningssystemet mitt funka ikke, så alle plantene var daue når jeg kom. Tjo-ho!

Sunniva Erlandsen sa...

Isabelle, da! jeg er dypt skuffet over din manglende evne til å tenke og handle raskt når du plutselig står i en once-in-a-lifetime-situasjon. du får øve deg på å gripe fallende linjaler og lignende...

Eva Mari sa...

sykt med den frosken, jeg hadde ikke turd tror jeg..
Det har ikke vært en eneste trening siden du forlot byen.. not good

Anonym sa...

Det var en koselig tur ja, det må gjentas!!men nå må vi se å få spist blåbærene snart ;) Kanskje middag i dag? :)

Anonym sa...

Peneste frosken jeg har sett!!Her er det snakk om å ha innhold på blåbærturen....og det så svært så kosli ut. klem k

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

Det var en alle tiders blogg. Falt helt for endene på tynn is og "Pettersentreet".

Onkelen til mora di.