søndag, juli 08, 2007

Isabelle er...


På Korfu
Originally uploaded by Isabelle Pettersen
Nei og nei. I disse facebookdager med alskens artige små undersøkelser og leker, har jeg altså latt meg rive med jeg og. Jeg fant noe jeg syns var litt morsomt, og legger nå endelig ut et bidrag selv. På bloggen riktignok. Jeg vurderer å slutte å blogge, men så lenge jeg ikke har gjort det, føler jeg meg lojal mot bloggen når det står om enten den eller facebook.

Som de av dere som er på facebook sikkert har sett allerede, er det en liten lek som foregår sånn: Søk på google med navnet ditt og "er" etterpå. Altså begge deler i anførselstegn. I mitt tilfelle "Isabelle er". Så er det de 20 første forslagene som kommer opp som gjelder. Her er min liste. Den er faktisk litt morsom syns jeg...:)

Isabelle er født fem år etter ankomsten til Genève
Isabelle er kvinnenavn men usikker opprinnelse
Isabelle er et svært vanlig navn i Frankrike
Isabelle er to unge mennesker med Aspergers Syndrom
Isabelle er mest misfornøyd
Isabelle er alt, alt for jålete
Isabelle er for utenlandsk for meg
Isabelle er vilt forelsket i Toninho, og hun hisser ham opp med måltider
Isabelle er åpen og utadvent, mens Donald kan være svært tilbaketrukket
Isabelle er litt for våken midt på natten
Isabelle er barnehage jente
Isabelle er 23 år, jobber som forskningstekniker
Isabelle er født og oppvokst på Stovner, og fritiden har gått mye til kunstløp
Isabelle er vilt forelsket i sin mann
Isabelle er nysgjerrig
Isabelle er alltid blid
Isabelle er ikke medlem av noen offentlige grupper
Isabelle er borte fra skolen hele uka, men fredag kommer hun
Isabelle er så sinnsykt herlig og skjønn at det nesten ikke skulle vært lov
Isabelle er ei grei jente

3 kommentarer:

Sunniva Erlandsen sa...

de fleste om meg handla om st. Sunniva, men det var en og annen morsom innimellom. Min favoritt: Sunniva er riktignok blitt god og rund ... hehe :)

Anonym sa...

Ja,ja... det var i alle fall noen av de siste der som passa ganske godt på deg :)

Isabelle sa...

hehe. ikke vær så eplekjekk du nå, joar. ellers så er jeg nødt til å nevne diverse programmer på nrk nett-tv...