torsdag, juni 07, 2007

God sommer!


hengekøye
Originally uploaded by Isabelle Pettersen
For nå har jeg tatt ferie nemlig. Hadde siste eksamen i dag, og setter meg på nattoget hjemover allerede i kveld. I morgen ettermiddag tar malin og jeg fly til Korfu, og blir der i to uker. Så da sees vi til st.hans! Det vil si, hvis du oppholder seg på det eneste stedet jeg kan skjønne det er fornuftig å oppholde seg om sommeren, på østlandet. Men så skjønner jo ikke jeg alt da (noe jeg håper ikke kom altfor godt fram på eksamen i dag...), så uansett hvor du er i sommer, ønsker jeg deg en fin tid med masse sol, grilling, reker, bading og venner du kanskje ikke har sett på en stund. Ship o hoi! Nå skal jeg ut å grille.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg ble ferdig med siste eksamen i dag, men tror du jeg har ferie? Neeeida! Jeg ble pålagt av veilederen min å starte med prøvene, så nå skal jeg sitte hele helga her på skolen, og flere dager etter det. Så skal jeg jobbe i 6 uker, 12-16 timers arbeidsdager. Så har jeg i tillegg blitt pålagt å skrive på masteroppgava, lese vitenskapelige artikler OG lære meg et statistikkprogram som heter R, slik at jeg kan bruke i masteroppgava og i TILLEGG lære det bort til veilederen min til høsten... Aldri har jeg grua meg til en sommerferie før.. Fysj.

Anonym sa...

Gratulera med ferie då Bell:) Må sei eg e litt trist fr at eg ikkje skal til deg under stokke- konferansen... Men ha ein fortreffeleg sommer uansett! :D